Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Saturday 7 January 2012

copy paste la....

5ch 2010 smkp..the best class in smkp..lantak laa class lain nk ckap perasan pon..tp mmg btol kan..ketua class paling baran msti la AZRI @ ayie @ pink lady..skit2 melenting..da tuu kuat sgt nk ejek org t"utama aku..yela..aku kan ta ckup inci mcm dorg...penolong plak FATIHAH @ tiehah..urmm..thah tader la cm ayie..byse2 je..die ta mbuli org cm ayie..ahaha..duk sebelah HAZIMA @ zima..tulisan yee besar gile..hehehe..bulat2 lg..ZULHAFIZ @ zul @ ceplos..die pon same..kuat myakat org..tp lau org myakat die..hah! 1bangunan skola die lari sbb takot kat kupu2..hahahaha..da tuu slalu ta siap homework yg ckgu bg..ish3...AMIRUL HAKIM @ yot ..ad ap ek gan yot??yot baik..slalu ajr aku gan nad addmath..tp plg2 ak takan lupe of coz laa tulisan yot yg cm cacing kerawit tuu..NADZRUL @ aloy ..errr~mat macho kt lm class..slalu wt muke macho..susa jd org nsem nie..amai awek..HILMI @ to'ki..hmm..toki lau ngji al-quran..mmg ustazah suke la..pndai..tp..tulaa..haish..susa nk xplain. NAEM@ naem..si lelaki yg pling pemalu di alm semestar..usik sikit..muka terus jd merah..hahaha..nsib baik ta mltup je..HAFIZ @ paklah..hahahaha..mmg aku gan tqah taley blaaa tol gan mmat emo nie sorg..slalu jerrrrrrrrr emo tnpe sbb..dri pen smpai laa pmadam hok kecik tuu die bawak lari kt meja die..da tuu suke sgt nari2 lm class..kpop laa kan..sma je gan KAMARUL@ mat spek..suke sgt mgebas brg2 aku gan tqah...SHAHADAN @ adan..adan pon pdiam gak..ble da ckap..kecoh gak..AZLINA @ alin @ shahir,, EFFA @ effa...ya allah..tiada pkataan yg buley menerangkan betapa happy nye dorg lau da bkak mlut..ley mgegarkan suasana yg damai..hahahaha..AQILAH @ qilah..kuat mkan..tp bdan sekeping jep..mte bulat lg..hahaha..ta pnah tgk die marah2..NORAPIZA @ nora..nora pon cm qila..badan skping je..putih lg..ayu..rajin..ley wt mnntu..huhu..AZMEERA @ mera..npk je lembut..tp....huiii..kuat taw..brani lg..bla da marah..jgn spe2 brani buli die. WAHIDA @ wahida..die laa si budak yg slalu dpt mark ttggi..jeles woo gan die..sng je pikap addmath..ta cm aku..NOORLIDA@ lida..si pipi tmbam bak pau..enak di mkan..hihi..lida pon pdiam gak..sopan jeee..ta pnah mganas..duk sebelah FARHANA @ farhana..mmg bckap 2 org jela..wt kje pon b2..IRNA @ irna..suka sgt gan math..laju jee wt math minah nie..ta cm aku..hahaha..aku lg..SHAZRIL@ shazril ganNAZIRAH @ ompok..ibrat chipmore,,jap ad..jap tader..NADRAH @ nanad..die gan ompok..msti tcer slalu tye..yelaa..pndai BI mek 2 org nie..npk je cm ala2 pemalas..tp wt kje..ta cm aku..npk rjin..kje ta ciap2..hahahahaha....ATIQAH @ tqah..ATIYAH @ tyah..kmbar ta seiras..huhu..sokmo bgosip nie..hui...cam2 cte dorg bercerite..last skali..aku laa..hahahah..

pape pon..jahat2 cm ayie,..dorg ttap baik..lau susa pon..dorg still tlg..biarpon ckgu2 sokmo ckp 5ch nie cm class blkg2..tp..kite ta kisah pon kan?sbb class lain slalu dtg btenggek kt class kite yg cntik tuu..lau ad sape2 yg ttggal..sory laa..mgkin ta ingt..heee~sory..


rindu palk kat kelas....erm...semua masok je kepale....sowng wat hal yg laen mesty ikot....

mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment