Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Monday 2 January 2012

2011 pergi n 2012 mari ma!!!

hahahahaha......ape kabar kowng...adoi....dah belalu 2011 kan...sian yea...bnyak knangan 2....hayoi....erm biakan mase itu berlalu pergi.....kekecewaan,,kesedihan,,kesakitan...erm semua nye akn mengajar kite untok teros hidop.....erm ok nak cte skit la mse tahun 2011 yea....pada tahun nie resul SPM keluar...kown ingat.//hahahahha pda bape blas x igat la plak...pada mase 2 aku pelajar SPM 2010 mendapt result erm x hebat pon...tp bnge la ngan keputusan 2....nak tau berape...ok 1A,3B1C4D...yg D 2 erm mmng aku x jnge akan dpt d..tp lam D jgak aku x jange yea pergi kestu....tp ape 2 hal aku bersyukur kerane dngan izin tuhan kerana mmberi aku keputusan yg sedemikian....yea la kowng pon tau kan perangai aku mcm mane dulu....erm kuat maen....nie la hasil nye....(padan muke kau mirul)hahahahah....ok pada mase yg same selepas result kuar...aku dapt tawaran KPTM...kowng tau ape 2...ok KOLEJ POLY TECH MARA..tp aku x g pon yea la...aku dpt poli....mase 2 aku tngu UITM panggil aku..tp ngan keputusan mcm 2 aku x layak untok kesane....jadi aku maso di POLITEKNIK SULTAN HAJI AHMAD SHAH...hahahah...sekarang aku dah sem 2.....erm dlm sem 2 nie aku banyak kenangan...jumpe kawan baru....pengalaman dok asrama....erm dan pengalan bercinta....erm yg nie sungguh memedihkan....erm mls nak ctew do....erm yea dan pada thun 2011 juga aku berkenalan ngan seowng gadis yg baek sopan cantik yg paling penting yea hormat owg tua...ingat nak jadikan sebgi calon istery...tp erm entah la...kowng bace la post aku sblon=m nie kowng tau la...erm pda tahun 2011 juga aku mendapt kerata baru..yg mak ayah aku bile kan untuk aku pergi ke poly....yea itu la pergorbanan seowng ibu bapa....aku amat 2 menghargainye..tp dlm mase yg same aku takot jika aku tidak berjaya dlm sem 2 nie...pelajaran nye agak boleh tahan la.....erm tp ape 2 pon aku perlu laku kan yg terbaek.....aku xnak mak abah kecewa cukup la ngan perangai aku nie....erm pada 1.1.2012 aku tlah pon berjaya menghadiahkan seekor bear kepada buah aty aku(yea ke buah aty)hahahaha.....yea la...untok dye aku snggup wat ape saje....dan dalam hal nie....kawan ku sejak sekolah rendah iaitu lida telah menolong ku mmberikan bear 2 kepada nye....aku berterimakasih kepada nye kerana sanggup menolong aku....ape 2 pon azam tahun nie tetap berjalan....nak tau ape azam nye...tungguuuuuu...hahahahahha....k lah kawan 2 aku nak tido...esok start kelaz...ok salam.....
mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment