Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Saturday 7 January 2012

azam tahun nie....!!!

mlm yg indah di basahi ngan ujan...TERBAEK!!!!!!ok 2 nak citew sal azam....ape itu azam yea..kowng tau x...ok maksud azam ialah satu hasrat yang ingin dicapai oleh seseowang individu...ok maksud yea nie aku hentam je...xtau la betol ke x....hahahaha...erm ok nak citew skit nie....ape yea azam aku tahun lepas,....aku pon dah lupe la....sory..hahahahaha....erm ok 2....aku nak citew azam aku tahun nie...
           

                       azam tahun nie;
1:aku nak jadi owng yang berguna....
2:aku ingin berjaya dalam kos yg aku amek...yg sebenar nye lari dari citew 2 aku....(dokto)dan aku ingin dapat                              kan DEKAN pada sem 2...
3:aku ingin jadi anak yg tidak menyusahkan mak ayah....
4:aku ingin jadi diri aku sendiri.
5:aku ingin ramai kawan....

ha 2 je kot...asenye la....huhuhuhu...erm ok this story end...we in the new story.....
erm ary smlm ase happy sngat 2...membe 2 yg ade nie peh gempak la.....ok aktiviti aku ary smlam...pda pkol 10...aku keluar pergi ke rumah kawan ku....kami semua pergi ke air terjun pancing...erm...hu lame juga kami di sane....hahahaahha...erm selapas pada itu kami semua pergi makn plk la...dah mandi mesty la letih ha ape ag...g makn plak,.....pas je mkn...semua balik.....hahahahah....aku ngan zoul...mcm biase ..pada kol 4.40 petang aku,zoul,azroy....pergi ke bandar kate nye ade urusan sedikit...upe nye nak g maen jalur lebar...ape ar...tp aku kisah ape..bkn duit aku melayang...hahahahaherm pada mlm hary plak...pada pkol 10 aku pergi bermaen futsal bersame rakan 2...yahoo!!!menang....tp masalah ujan..xpe2 ujan 2 kan rahmat...ok la 2 je untok ary nie..ha sebelom terlupe....azam aku ade 1 ag..nak dapt kan nia..tp...erm entah la...aku pon x tau ar mcm ane ag aku nak dpt kan yea....yea terlalu bzy ar..aku pon mlz la nak kacauyea...mcg pon kadang 2 balaz kadang 2 x....erm aku dah la bosan....td aku nak call tp tbe 2 yea tulis waiting...****** ase...xpe lah nak wat cmne...bia ala akuu dngan idop aku...aku nak berubah tp bila pkir balik x gne nye....ok lah tidooooooooo
mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment