Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Sunday 25 November 2012

last story about DOTA

ok kawan 2...nie last dari aku...pas 2 nak tido....huhuhuh....ok aku nak cite sal DoTa kowng tau x maksud DoTa 2 ape...ha Dunia Orang Tanpa Awek..hahahahah..percaya x...xpercaye test la...bila ka dah mula maen susah untuk berhenti...aku pon xtau la ape yg menyeronokan sngat...tapi dye memng the best game..selaen GOD OF WAR ...yang aku pelik aku ade je awek leh je maen DoTa nie.ha???erm gam nie dah lame dah sebenar nye..sejak aku tingkatan 4 ag...tp sekarang lagi ramai yg berminat...game nie dye ade online tau...aku x aen yang 2 aku maen biase je...tp lau yang online ag terok...aku pernah maen game nie sampai pagi...pegaroh game...terok 2,,,hahahahaha,....tp nak wat cmne...laki tidak boleh dipisah kan dengan game....ibarat air yang dicincang x akan putus,,,,ok 2 je cite nye sekian..nak rase keseronokan nye sila la cube...ok babai
mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment