Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Sunday 25 November 2012

kembali ke alam sekolah

ok yg nie pon dah lame tau...tp ho la baru nak post nie mase tarikh 3/11/2012 ha nie majlis penutup silat cekak...best gak diner mase 2...tp segan gak bb pakai bju sekolah kot g sane...tp ape 2 pon mmng terbaek la..ok nak cite cmne yea...adoi,,,ha cmne la...aku mula dari awal majlis.ok kate 2 dari penasihat pas 2 makan nie paling aku suke tp makanan kurang la xbest langsung...ha pas makn 2 ade sambutan hari kelahiran penasihat tp x berapa menjadi kejutan 2..sedih 2....pas 2 upacara potong kek la ape ag kan..pas 2 agih kan kek ke semua ahli...ahli yang datng 80 owg kot...aku x hendal majlis nie jd x tau la.hahhaha...pas 2 show time...mase nie ade jemput artis poli..pas 2 dye cabar sape 2 yang berani naek la atas pentas..perh aku ape ag mmng aku tunggu 2 la kan..naek teros atas pentas..hahahaha...nyanyi je bia pon lirik entah ape 2...hahahah...pas 2 mase untok geng 2 aku plak wat persembahan...aku,,,wan,,,dan sapiq....memng terbaek la....aku dok nyayi je la..memng puas malam 2...macam aku palk yang hendal majlis 2...hahahaha...nie gambar nye...



2 je kot ....bnyk ag gambar tp malas la nak cari..hahahaha...ok samapi disini saje..babai


mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment