Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Friday 21 September 2012

lame nye x update blog....

selamat malam semua....dah lame kot x update blog fuh..ary nie terase nak update lak...ag pon padam post lam blog nie..huhuhu...sekarang dah sem 3 tp an tempat untuk latihan industri belom cari ag...adoi...nak LI at ane x tau nie..lau xde mati la dye anto kat mane dye suke....adoi...erm sekarang aku dengan owang laen tp x same mcm dye....tp aku kne terima hakikat...sslow 2 boleh kot..dye ckap dye nak tolng....harap 2 boleh....erm...sedih bila tngok cite HACK lau la aku jd cm 2 kan best..misty dye akan ingat aku sampai bile 2...aku nak jadi pendera orgen la...erm sekarang dah nak mule kan balik merokok...tp memang susah..dah cube wat macam ary 2 tp x jd jugak...x tau nak gune care ape..aku kesian at dye je....dah berusaha suh aku berinti tp x same mcm dulu la kawan 2...ase nye nie ag terok kot..erm x tau la....erm ade ag nak update nie,,,esok 2 ke,,tngok la lau xde keje nakwat yang penting esok ade kelas pagi,,,,,huhuu..selamat malam...
mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment