Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Wednesday 28 March 2012

game yg membuat aku gile untuk main..hahahahahah....best gak la..tp aku berape pandai nak maen....lantak la ade aku kisah...erm...game nie name yea SDO...2 name singkatan...nme pnoh yea...super dance online....game nie dah lame cume aku je baru nak maen...tp bila dah maen...erm x ingat malam atau pon siang...aku tibai je....x kisah janji puas....aku smpai x kuar umah dok ngadap nie je...dashat....hahahahahaha...erm ok abis dah...pada 7.4.2012 aku akan pergi ke negeri sembilan ade program tp fainal aku dah dekat...aku study langsung la...dok ngadap game je...ape x nye....erm aku x tau nak wat cmne...tp ape 2 pon aku harap aku xde cary paper sem nie...aku x snggup..tersiksa....erm....2 je lah kot......dah xde cite dah.....hahahahahah
mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment