Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Sunday 26 February 2012

TeRsEntAp!!!!!

ok nak cite kit nie...pada 19/02/2012 aku telah bertemu dngar owg yg aku teringin sangat jumpe nak tau sape iaitu nia...erm pertame kali dapt lihat dpan 2...xku sangaka...sebegitu rupenye....so beutiful....selame nie aku xpenah nak ckp pon susah jd bia la...hahahaha...tergantung....aku pon x tau la ape perasan dye kat aku...aku hanya menanti dan redo dengan ape keputusan yg diberikan.....sesungguh nye aku betol 2 teringin ia menjadi istri ku...tp keputusan lom buleh ag.....xpe aku sabr menanti...aku xkan kapel ngan mane 2 ppuan kecuali dye....hu....ok sudah la....pikir lame 2 x gune....lau pkir lame 2 leh jadi kenyataan memeng aku nak kan...hahahahah...erm sekarng yea ade masalah....aku dah cube untuk bntu tp xtau la ape keputusan yea an....erm ok END
22-25/02/2012 pada ary ini aku telah pergi ke 1 kem name kem nie adelah....krusus kepimpinan di agro resolt di kem nie aku telah belajar bagaimane menjadi pemimpin...bagai mane untuk menuruskan minit mesyurat...sifat ukuah,asobiah dan laen 2 ag....di sane aku jumpe ramai kawan dan abg 2 senior.bnyak kenangan kem nie...teringat mase sekolah....sedih nye.....xtau la......tp best kem nie...x sia 2 aku g...walaupun mase 2 cuti mid sem...tp untuk nie aku korban kan segale nya untuk menimba ilmu.....aku rese lebih berani untuk memegang jawatan.....aku nak berase bercakap kat depan....nak test keberanaian aku...hahahahhaha....aku bukan gile kuase tp 2 la.....harap 2 sem dpan ade jawatan untuk aku sendang....amin...ok nak tido...esok kelas....

mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment