Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Tuesday 7 February 2012

kadang-kadang....

                                    
ari nie aku nak cerita tentang hari selase....pada ary selase paling malz nak g kelaz....aku pon x tau la knape...ngan OSHA nye ngan ACT nye...adoi....subjet yg membosan kan....aku x tau la ape nak wat....tp terpakse g la..lau x kne rept sem....fuh yg nie lagi la xnak nye...seksa ooooo.....erm arin nie jugak lah jadual yg palaing padat...padahan 4 je...tp 1 kelaz 2 jam....ape x masak kepale....sampai la kol 5......fuh...letih 2...pas 2 malm nie jgak ade kelas laen plak...aktiviti la...erm nie saje saje nak join...erm balik lam kol 12....erm dah nak stdy dah meme dok dan ar....tido la jawab nye...ok cerita nie dah tamat k.....!!!!!!!erm setiap yg kite miliki jage laiya sepenuh haty.....ibarat pasir bila kite gengam ia dngan kuat sebutir 2 akan jauh...jika kita gengam dngan penoh perasan ia pasti akan tetap ade lam tngan kita.....kadang 2 ape yg kita impikan x selalunye tercapai....kadang 2 ape yg kita tidak duga akan datng secare tiba 2....kehidupan nie penuh ngan misteri....kuasa tuhan...sape yg tahu....ALLAH dapt mengubah sesuatu dngan sekelip mata shaja....hapir 1 tahun aku mengejar tp apekan daya...bukan masenye lagi untuk semua itu...bia lah sediri dari berdua....itu lebih baik dari berdua.......
mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment