Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Tuesday 27 September 2011

hAtY Ku X kAn BeRuBaH!!!!!!

salam...n selamat pagi kepada warge 2 bloger n slamat pagi kepada syg ku..huhuhuhuhu....erm ary nie ade cite kit..erm nie ha...ary smlm..erm aku x tau la ape dak ppuan 2 nak tau tp aku xakn terima cinta owg laen...bb aku minat kat nia sowng je.....aku nak tngu nia terima aku.....aku x nak owng laen aku nak yea je...aku tau aku akn luke kan aty ppaun 2 tp aku dah ckp aku x leh mencintai 2 owg dlm mase yg same......dalam aty aku sekarang haye ade nia aku mintak maaf kat dak ppuan 2....aku tngok yea mcm x leh terima tp nak wat cmne...aty ku x leh teralih dri nia.....erm....xpe la...aku x kisah asal nia ade....aku bahagia ngan nia...aku harap jangan la ade owg yg cube mencelah masok.....lau la aku kehilangan nia aku akan kembali ke kehidupan aku yg dulu......harap nia x kan tngal kan sy....erm k lah nak out nak g kelas palk....huhuhuhuh....selamat pagi..salam.....
mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment