Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Monday 26 September 2011

fEeL In LOvE!!!!!!!!!

salam n god morning..hahahahaha...cmpur 2 la palk...huhuhu...xpe 2 belajar je...xpe...nak segan ape....jngan wat kite nie pandai....mak ckp x pe belajar la...huhuhuhu...mula kan ary ngan ingat pesanan mak....ceria nye...rindu la palk kat mak....minggu nie x leh balik...waaaaaaaa..sdih 2.....tp nak wat cmne.....hermm...erm ary nie aku rase sngat 2 rugi ape bila 1 kelas x g....tp terpakse la...bb kne wat prezan mane la aku pandai...dah la wat lam group erm semua x wat ape ag mmeng x g la..huhuhuhu...rase rugi la...aku nak g belajar bende baru lau mak tau nie mmng yea marh la...tp nak wat cmne....semua dah x g..6t yea owg bising lak lau aku  sowng 2.....waaaaaaaaaaaaa...nak nagis pon ade bile x g kelaz nie...lau nia dpt tau nie mmng kne marah la aku...hhurm....sory syg aku terpakse bkn kerana rela ku....maap kan aku....aku janji aku x kan wat dah....waaaaaaaaaaaa....:(


kite mula cerita baru kisah idup aku sekarang...hehehehehe...erm hidup aku rase ceria sngat apebile hadir nye seowg insan yg bername nia...rase bahagia la...berbeza dari dulu eh bkn dulu sebelum nie...erm sebelum nie aku rase sdh sngat bb ditnggal kan...mcm dah xde bende dalm idop nie..tp sekarang x dah...weeeeeeeeeee....erm aku syg sngat 2 ngan yea...tp 2 la mcm post2 aku sebelum nie..erm mcm 2 la...mungkin yea hanye anggap aku sebagai fren je kot...x lebih.bb yea ckp yea x nak kapel dah...nak kapel mase kahwin 6t..aku x tau la sape la owg yg bertuah yg dapt yea kan...dah la baek..rajin...erm untung gile ar sape dpt yea....aku jatuh aty dah kat yea tp x tau la...apekah kisah yg terjadi akhir nye ade kah kebahagiaan menanti atau pon kekecewaan...????same 2 la kita saksi kan......erm aku dah teringgt kat yea la....tp nak jumpe jauh...aku pkir nak antar je rombonggan nak bertunang dulu ngan yea tp awal lagi....yea nak belajar...nak enjoy lu..ape la...biase la remaje mcm 2 nak buad...x nak nak kawin awal..dpt ape...erm bia la dulu...erm aku x tau la cmne....hurm..ape ag yea...adoi pkir 2..
ase mcm xde ape dah nak ckp...2 je kot..ape 2 pon aku harap yea terbuka aty untuk aku...mirul ingin nia jd milik mirul untuk selama2 nye....lau la ditakdir kan nia untuk yg laen aku rela kau pergi... peringatan.agar harapan ku menjadi reality...
.kegembiaraan hanya leh sementara wktu.

mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment