Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Wednesday 21 December 2011

berulang LAGI!!!!!

selamat malam semua.....erm ary nie penat yg amat sngat 2....tp atas sebb tertentu aku kne update gak blog...ermm ary nie aku bngun kol 6...disebb kan tido lewat smlm aku terus di buai mimpi...sdar2 kol 6.45....aku bngun aku kejut kan owg yg ku syg untuk tnaikan solat subuh....ermm aku bersiap untuk pergi mndaftar untuk sem 2....dah akhir nya aku smpi disane....dngan keadaan ujan lebat..abis aku basah....erm xpe untuk beljar...aku dtng 2...aku tngok suasane distu begitu sepi...aku pon naik untok berjumpa PA aku...tp malang nya....pintu berkunci......dlam mase yg same perut ku berbunyi...aku redah je ujan 2...ala air je kot..bkn api...tol x...hahahahhha...erm smpai la di cafe....dngan sejuk nye.....aku dok stu dari kol 9 hingga kol 11...bosan sngat aku aku g ar dok asrama....dok kat blik mmbe aku...erm dok stu kol 11 lbh hingga kol 1 x slap...pas 2....g blik tngok kat blik PA...tetap berkunci...aku dok diam je la...tngu PA ke 2 dtng...yea datang kol 2...dok dngar yea ckp ape tau...erm tau 2 kne daftar on9...adoi..pnat aku dok stu sehari suntok...erm...nak wat cmne....redo je la....dah semngat trus ilang....erm....sdh nye.....2 la....ctew nye...erm td nia mcg aku...tp erm....sdh gak...aku lupe aku mcg yea...aku dngar taklimat td 2 yg x reply....erm yea marah aku...aku x tau lam cmne la aku nagn yea....  


                                                  becontinued
mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment