Pages


>welcome...ha nie bloh aku,..kowng usha2 ar..6t tngal kan komen 2 yg bernas...
Google | youtube | facebook |

Monday 19 September 2011

sAnGgAt SeDih Di BAlik KeceRian!!!!!!

ermmm...salam n selamat petang semua....erm ary nie yot dpt berita yg snggat menduka cita kan....erm nak tau nape....erm tp baru la yot tau ppuan yg yot syg sngat 2 2 ade udang di sebalik batu....kowng ce byang kan bile kowng kapel ngan seseowng 2 x sampai bebrape minggu yea mintak putus....dan alasan yea sngat memnyakit kan....erm sedih lol...waaaaaa...nak nagis malu la an...tp kdang 2 2 mmng kuar gak air mate nie...x leh than la...jiwa ku jiwa kacau....kadang 2 ape yg sedih x nagis lau x sedih nagis...cm owg bolok je ase....ermmm xpe la asal ppuan 2 bahagia...lepas nie jngan harap la kau leh jumpe aku....aku benci ngan ppuan mcm 2...ape masalh nye x tau....dah ade wat care dah ade la.....nie nak maen kan perasaan owg...aku benci ko smpai mampos sial......mood aku huru hara bb ka tp ka sebalik nye...janji n ckp je mcm madu tp x same ngan perbuatan....sakit nye aty nie....erm nasib baek la aku x wat bende bodo untuk tnjukkan aku syg yea...erm...aku x kisah dah...aku x pkir kan yea dah yg aku pkir kan adalah seseowng..tp aku tkot cinta aku di tolak....aku x tau la....ermmm.....mcm mane nak wat......xpe la...dye mungkin nk kawan je kot....aku nie bkn ape la...tp aku nak seseowng ade disisi aku untuk tmn hidup aku...tp biar la...mmbe 2 ade aku rase gembira la skit....erm 2 je la cite nye...x nak cite lebih 2....salam...














mirulyot.blogspot.com!!!!

No comments:

Post a Comment